Kontorartikler

Ved første øjekast på ovenstående overskrift tænker du nok, at det var da et ret så kedeligt emne. Tja, det kan man også sige at det er, men ikke desto mindre, er der mange der hver eneste dag sidder på vores arbejde, og udfører det på- med- i- og i samarbejde med, meget meget ringe kontorartikler.

Det vil jeg gerne slå et lille slag for. For med mange års erfaring inden for kontor arbejde, kan jeg kun alt for godt nikke genkendende til, at sidde med dårlige redskaber, til at udfører mit arbejde med.

Når du som virksomhed går ud og vælger inventar, så tænk lige en ekstra gang over, hvad det egentlig er, at du vælger. Risikoen foer, at du kommer hjem med dårlige kontorartikler, er meget større en chancen for, at komme hjem med gode kontorartikler.

Derfør bør du følge disse simple råd:

  • Vælg ikke de billigst tilbud. Du vil altid få kastet en masse tilbud i nakken som selvstændig erhvervsdrivende, og her er det vigtigt, at du bevarer køligheden, og kigger dig godt omkring.
  • Set på mærket. Som så meget andet, kan man, med kontorartikler, gå efter mærkevarer. Disse er selvfølgelig lidt dyrere, men holdbarheden er langt bedre. Det kunne eksempeltvis være mærker som Pilot, HP, Canon, Matting bordlamper, Bisley arkivskabe med mere.
  • En anden vigtigt ting, som kan gøre sig gældende er, at vælge inventar der passer godt ind, i lokalet. Dette kan gavne arbejdslysten, og give et lækkert indtryk, hvis du får kunder på besøg.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*
Website